În cadrul organizaţiei BAXCOM SRL a fost adoptată următoarea politică în domeniul calităţii:
orientarea consecventă a organizaţiei spre clienţi, prin furnizarea de servicii care: satisfac necesităţile şi aşteptările acestora, sunt conforme cu normele legale şi de reglementare în domeniu, sunt oferite la preţuri competitive şi ţin seamă de necesitatea protejării mediului;
îmbunătăţirea continuă a eficienţei proceselor de bază ale organizaţiei, cu scopul creşterii performanţelor serviciilor rezultate;
identificarea punctelor tari şi slabe ale BAXCOM, prin evaluarea performanţei organizaţiei în raport cu performanţele altor organizaţii care constituie un model de excelenţă în domeniu;
aplicarea conştientă şi sistematică a legilor managementului calităţii drept calea potrivită de dezvoltare a leadership-ului organizaţional.
Punerea în practică a politicii adoptate se va face prin următoarele direcţii de acţiune:
statutarea unui nivel al culturii / calităţii la nivelul întregii organizaţii, cu implicarea directă şi responsabilă a managementului de vârf şi exectutiv în procesul de implementare a SMC;
transformarea marketing-ului într-un concept integrat al managementului organizaţiei, care să corespundă concurenţei agresive;
modernizarea infrastructurii societăţii pentru a asigura un mediu de lucru adecvat salariaţilor şi pentru a creşte competitivitatea serviciilor furnizate şi performanţele globale ale organizaţiei;
creşterea permanentă a competiţiei personalului ce desfăşoară activităţi care influenţează calitatea serviciilor furnizate, prin instruire adecvată – pe domenii;
îmbunătăţirea sistemului de comunicare internă în cadrul organizaţiei, atât pe orizontală, cât şi pe verticală;
monitorizarea şi măsurarea continuă a proceselor tehnologice şi a proceselor SMC, prin metode care să demonstreze capabilitatea acestora de a obţine rezultatele planificate;
monitorizarea satisfacţiilor tuturor clienţilor BAXCOM şi întreprinderea de măsuri adecvate pentru fidelizarea acestora.